The blog is dead. Long live the blog!

Evoluția digitală și blogurile au redefinit modul în care oamenii consumă informațiile iar în ultimii 15 ani am trecut prin toate fazele realizării de conținut, fie ca am creat pentru mine sau pentru brandurile și revistele cu care am colaborat. Anul acesta însă am simțit că parcă s-a încheiat un ciclu complet de explorare a online-ului, dacă vrei. 

Suntem martorii unei repetiții a istoriei, dacă ar fi sa ne întrebăm ce urmează după toate acestea. În acestă eră a “post everything”, se vede o nevoie a publicului de reconectare a unor comunități mai mici, niște nișe dacă vrei, unde ești văzut, în spații de exprimare mult mai personale, în care ești auzit, iar blogurile 2.0 par a umplea acest gol, printre alte platforme. 

Desigur, încă exista public pentru fiecare din mediile online, însă eu vorbesc despre acei “early adopters” care ulterior vor fi urmați de mase. Din lumina ultimilor ani în care am fost early adopter la orice (fie că vorbim de platforme online sau trenduri relevante din modă) sunt aici să vă spun cu o mare certitudine ca veți fi martorii unei reveniri în forță a blogurilor personale ale persoanelor publice dar în special a blogurilor mici și nisate.  

Cu alte cuvinte, mai nou pe mine mă găsești aici pe blog scriind articole documentate din zona de modă și lifestyle trecute prin filtrul personal si mă poți vedea jucându-mă cu moda pe TikTok și Instagram, unde mă găsești cu handle-ul @laura_gherman .