Time to celebrate love: latest GIA campaign

Cumva viața mea a luat o turnură neașteptată astfel că am ajuns să fiu model din nou, pentru o campanie de bijuterii la vârsta de 36 de ani. 

Să-ți spun cum a început totul: lucrez de mulți ani în domeniul modei, sunt Creative Director și Stilist vestimentar iar prin prisma acestor experiențe am conceput multe campanii de imagine pentru branduri de haine, bijuterii sau accesorii, însă întotdeauna din spatele scenei. Adică am gândit concepte de campanii de la zero, am ales manechinele, am ales direcția estetică vestimentară, a decorurilor, am ales fotografiile și am plănuit implementarea în online și print a imaginilor realizate. 

Lucrând îndeaproape pe partea de casting a manechinelor am observat în ultimii ani o creștere semnificativă a popularității manechinelor diverse, de mai multe mărimi, etnii, constituții corporale, și de vârste mai înaintate decât standardul de fete foarte tinere sau chiar adolescente din anii trecuți. Această tendință spre modele mature o vad mai ales în jurul brandurilor cu produse din zona de lux, a brandurilor locale care crează pentru femei din zona de vâstă 30 sau 35+ iar alegerea unor manechine foarte tinere ar fi creat o discrepanță puternică cu produsele și publicul țintă. 

Această tendință o putem observa cu ușurință în lumea modei internaționale: coperta de Vogue cu supermodelele anilor ’90 de anul trecut nu a fost întâmplătoare, iar castingurile din prezentările de modă de la fashion week includ modele foarte variate ca vârstă, precum Naomi Campbell (53), Mariacarla Boscono (43), Sasha Pivovarova (39), Natasha Poly (38), Anja Rubik (40), și multe altele. Bineînțeles ca nu am amintit de aceste legende din dorința de a mă compara cu ele, dar mi se pare fascinant faptul că trăim acum într-o era în care cariera unui model nu se termină la 25 de ani, așa cum părea să fie acum 15 ani când am făcut primii pași in industrie.

În acest context, am ajuns să mă regăsesc în rolul de model pentru aceasta campanie de bijuterii, o experiență pe care am savurat-o pe deplin. Mi-a plăcut la nebunie, m-am regăsit în totalitate în look-urile luxuriante pe care le-am conceput, și pot afirma cu sinceritate că aș purta fiecare ansamblu prezent în campanie, ceea ce cu siguranță nu l-aș fi afirmat acum 10 sau 15 ani când aveam cu totul alte repere estetice și stilistice. Ca de fiecare dată, direcția artistică a campaniei a fost concepută de mine, iar ținutele, stilizarea bijuteriilor, selecția și chiar imaginile de produs etc., alături de o echipă talentată, inclusiv fotograful Vlad Andrei, One Good Studio, și machiajul realizat de Alexandra Craescu (în prima parte a campaniei) în Q Photo Studio.

Gia este un brand românesc de bijuterii de prestigiu, cu sediul în Timișoara unde există patru locații unde poți găsi bijuteriile și, desigur, un magazin online care asigură livrare atât în țară, cât și în întreaga lume. www.bijuteria-gia.ro